Csicseriborsó pörkölt

A spájz polcain kutakodva találtam egy csicseriborsó konzervet. Hosszas agyalás után, úgy gondoltam, készítek belőle valami igazán laktató finomságot. Abban biztos voltam, hogy nem "férfi" menü, de igazán kíváncsivá tett ez a fajta alapanyag. 

ella-olsson-1184066-unsplash.jpg

Hozzávalók: 

  •  20 dkg csicseriborsó,
  •  1 nagy db vöröshagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 3 teáskanál fűszerpaprika
  • 3 ek kókuszolaj
  • 4 ek chiliszósz
  • 3 kávéskanál ételízesítő
  • 3 csipet bors
  •  1 közepes  paradicsom

 

Elkészítés: 

A kókuszolajat felhevítjük, majd ha kellően meleg, hozzáadjuk a vöröshagymát, és üvegesre pároljuk!

Ha jó a hagyma, levesszük a tűzről, és hozzáadjuk a fűszerpaprikát, megkeverjük, majd a kiázott levével együtt hozzáadjuk a csicseriborsót és a paradicsomot, ételízesítőt, fokhagymát, borsot, és visszatesszük a tűzre!

Ha már majdnem kész a borsó (nem lesz teljesen puha), hozzáadjuk a chiliszószt, és egyet forralunk rajta!

Én vadrizzsel és avokádó szeletekkel csomagoltam el magamnak ebédre belőle.